maanantai 1. joulukuuta 2014

2. Isn't it obvious?

Yli viisi viikkoa kipeänä vie kaikki mun voimat. Kävin lääkärissä, mutta siellä vaan todettiin ettei tiedätä mikä mua vaivaa ja määrättiin antibiootteja.  Kolmessa päivässä mun olon olisi pitänyt olla parempi. Oloni ei ole kuitenkaan yhtään parempi. Perjantaina päätin, että well fuck, meen shoppailemaan Poriin mun perheen kanssa. Yritän seuraavaan postaukseen napsia jotain kuvia parista paidasta jotka ostin. Perjantainen ei kuitenkaan parantanut mun oloa ja oonkin koko viikonlopun vain makoillut.

Lauantaina äiti pakotti miut joulukuvaan, ja päätin sitten ottaa muutamat cossikuvat samalla vaivalla. Yritin Izumia Love Stagesta, mutta maauh. En oo tarpeeksi söpö, en osaa meikata enää ja peruukki on valtava kapinallinen. (Ja niin pieni että hädin tuskin menee mun päähän) Tässä kuitenkin pari kuvaa kun yritän olla Izumi.

Last 5 weeks I've been sick and it took all my power. I went to the doctor, but they didn't know whats wrong with me and they ordered antibiotics for me. In 3 days I should have feel better. I'm just not feeling better. On Friday I decided that well fuck, I'm going to shopping with my family. I try to take some pics for the next post, so that you can  see what I bought. Shopping didn't make me feel better either and I've been lying whole weekend on the couch.

On Saturday Mom forced me to xmas pic and I thought I can take few cos-pics too. I tried Izumi from Love Stage, but nah. I'm not cute enough, I can't do my makeup anymore and my wig is huge rebel. (And so small that I don't even understand how it fits me) Here is few pics. Hope you like!



3 kommenttia:

  1. Heh, tunnistin kuvista hahmon heti vaikka en ookkaa nähny kuin jotain jaksoja animesta mitä kaveri on näyttäny... :3
    Ja parane pian *^* ~ !

    VastaaPoista
  2. oi olet todella suloinen Izumi :3

    VastaaPoista