sunnuntai 10. toukokuuta 2015

10. Yritys 6/5

Yritin tuossa perjantaina kuvata videon ja laitoinkin sen lauantain puolella youtubeen. Kerroin vähän mitä olen miettinyt tulevan varalta videoiden osalta. Kuvasin videoon klipit melko nopeasti, koska piti lähteä pikkusiskoja vahtimaan. Vielä videota editoidessa kaikki tuntui olevan ihan hyvin, mitä nyt huomasi yhtä ja toista puutetta kun videota katsoi uudestaan ja uudestaan. Vasta youtubeen videon postattua huomasin äänen kanssa ongelmia. Koneellani ääni kuulostaa hyvältä, taustamusiikki kuuluu selkeästi taustalla ja kameran surina on melkein olematonta. Puhelimella videota katsoessa kuulen kuitenkin pelkän kameran surinan. Huh, täytyy seuraavan videon varalta miettiä jokin hyvä suunnitelma, miten voin tiedostaa äänen ongelmat jo aikaisemmin.

En ole toistaiseksi kovinkaan paljon työskennellyt videoiden kanssa, mutta tekemällä oppii. Haluaisin tulevaisuudessa vielä tehdä ehkä jopa aktiivisesti videoita ja kehittyä videoiden teossa. Jos jollain on jotain hyviä  vinkkejä, niin niitä toki saa antaa. Tai jos on jotain ideoita tai ehdotuksia videohin, niin niitäkin saa kertoa. Olen katsellut jo jonkin aikaa vlogaajia tubessa ja tullut siihen lopputulokseen, että kykenen samaan. Koska hei, olen aina halunnut tehdä 10 min videon rustokorustani ja kertoa mikä minua ärsyttää pojissa/tytöissä. (Ei siis ole tarkoitettu pahalla ketään kohtaan, ihan vain youtuben ihmeellisyyksiä totesin) 

6 kommenttia:

  1. Hei kiva kun alat tekemään videoita!
    Hassu juttu mikä tuli mieleen sun videota katsoessa oli se, että sulla on tosi viehättävät kasvonpiirteet! Jotenkin semmoset klassiset ja pystyn kuvittelemaan, että sulle kävis esimerkiksi monenlaiset erilaiset hiustyylit! Tää ei ollut nyt mikään iskuyritys, vaan halusin kehua ja sanoa vaan mitä mieleeni tuli haha. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, no voi kiitos kiitos kehuista. En tiedä mitä tarkoitat monenlaisilla hiustyyleillä, mutta käytän siis peruukkeja päivittäin, lyhyitä ja monen mallisia. Tänne blogiin asti pääsee vain kuvia harvoista erilaisista tyyleistä, koska olen todella huono missään OOTD-kuvissa ja niin. 8'--D

      Poista
  2. GHAAAH miks oot noin ihana *^* ps. Onks sun videon thumbnail oikeesti Alexander Stubb vai pullaako mun kännykkä mua :"---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis. Sun puhelimen on pakko pullata tosi pahasti. Siis mun videon suosituksissa on kyllä joku "Stubb kertoo paskaduuneista", mutta joka tapauksessa. :'--D

      Poista
  3. oon kannustamassa videoiden tekoon jesjes! :)) oot niin söbs /3\ itekkin meinasin et jos koittais olla hurja ja ehtiä kuvaamaan desuconissa jonkinasteista matskua, tai sitten pistää jonkun muun kuvaamaan :---D siellä sitten nähään viimeistään kameroiden kanssa haha! Mutta öö jos joku videoehdotus multa löytyis niin mun mielestä olis jollain tapaa hauska seurata miten teet cosseja:D en nyt tarkota sillä lailla mitään tutoriaaleja välttämättä, vaan yleisesti millasta sesun työskentely cossien kanssa on, ja sellasta yleistä liibalaabaa ihan tilanteiden oikeista workshop tunnelmista u know :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, yritetään molemmat olla hurjia ja kuvata! Luulen, että yritän delekoida myöskin tuota kuvaamista jollekkin aina välillä. Mutta yritän saada jotain aikaan, unohdan aina kuvata niin säd. :c Desussa viimeistään nähdään.

      Ah, en ole itse edes miettinyt tuollaista. Voisin ehkä yrittää ottaa jotain pätkiä tuossa kun seuraavaksi kun alan uutta pukua tekemään, jos vain muistan laittaa sen kameran kuvaamaan. Mulla on niin söpö tämä mun workshop täällä mun huoneessa ja aina kun teen cosseja olen ihan ragepylly kun joku ei onnistu. Köh.

      Poista